Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je van passief mee blowen ook stoned worden?

Mijn vriend blowt, ik zelf niet. Nou rookt hij savonds graag een joint in huis terwijl ik dat niet wil , hij zegt dat ik daar niet stoned van kan worden maar hoor ook wel eens dat het wel kan. En als het wel zo is kan je dan net zo stoned worden als dat je het zself rookt of dat weer niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Van passief meeroken kunnen je longen ook beschadigd raken, dus bij passief meeblowen kun je ook wel degelijk (bij diep inhaleren stoned raken alleen minder als iemand die het actief gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel degelijk, maar dan moet je wel echt lang en vaak die rook inhaleren! Maar als hij meerdere joints rookt en jij zit er naast kun je wel een beetje stoned worden ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om ook stoned te worden zou je in een veel kleinere ruimte moeten zijn samen zoals bv in een auto. In de huiskamer zal jij als jouw vriend een joint rookt absoluut niet stoned worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het kan voelen,dus dat je 'n beetje stoned wordt als je er vlak naast zit en je neus boven die joint houdt. Heb je zelf wel eens geblowd? Dan herken je 't gevoel toch wel? En nee,volgens mij word je van passief smoken nooit zo stoned als dat je vrijwillig inhaleert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding