Zijn er mensen die geen sixpack kunnen krijgen ondanks buikspieroefeningen?

Hey ik zou dit echt graag willen weten, alle tips zijn welkom (die vorige vraag van mij was een flauwe grap van een vriend van me ik ging even naar de wc en men pc stond nog aan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, als je alles aan elkaar zuipt en eet, maar wel oefeningen doet, kan je alsnog lang wachten op je blokjesbuik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om een sixpack te krijgen ,heb je niet genoeg aan alleen buikspieroefeningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je beter even zelf gaan bekijken op http://forum.bodynet.nl/