Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer zie je aan iemand dat hij/zij is afgevallen?

Is dit na 1 kg, na 2 kg enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

meestal na een kilo of 5 , maar het ligt er ook aan hoeveel je weegt , bijv :weeg je 110 dan zie je het meestal nog niet na 5 kilo , weeg je 85 kilo dan zie je het meestal wel na 5 kilo.

Dus het heeft alles te maken met je bouw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij valt het nooit snel op. Zelfs bij mezelf zag ik het niet toen er 15 kilo af was. Ik merkte het aan de kledingmaat. 1 maat verschil is ongeveer 5 kilo
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Dat ligt er aan.
Bij iemand die 90 kg (bij een lengte van bijvoorbeeld 1:70) weegt en een of twee kilogram afvalt, zul je het wellicht niet zo snel opmerken.

Bij iemand die 40 weegt (bij een lengte van bijvoorbeeld 1:50), kan een of twee kilo wel erg opvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vermoed dat je het past opmerkt
als je die persoon een hele tijd niet gezien hebt
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Daar is niet echt een regel voor te geven hoewel meer dan een kilo of vijf doorgaans al wel in het gezicht te zien is. Daar valt het meteen ook het meeste op omdat kleding veel meer verhult dan make-up of een bril en dergelijke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding