Welke vloeitjes zijn minst schadelijk om een safje te rollen?

Er bestaan vele soorten en dikten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep... rijstevloei....heb je ook mét plakrand hoor ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wil 'n sjekkie rollen en je maakt je druk over de invloed van het VLOEITJE? Dat is net zoiets als zoutzuur drinken en je druk maken of je het in een glas of een kopje moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel
Waarom zijn er de laatste tijd mensen die alles moeten aanvallen dat iets met roken te maken heeft.
Ik begrijp wel ,maar geloof het of niet :zelfs rokers zoals ik zijn met gezondheid bezig.
Ik verkies ook natuurtabak boven chemisch verwerkte en desnoods biologisch verbouwde...indien we die keus zouden hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beestie: zelf tabak kweken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je dat zelf kweken niet eens mag ....want dan ben je een crimineel omdat je de staatskas voorbijloopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je hier vindt is ook wel aardig..
http://www.interdictor.org/ranzpage/ranzboek/roken.html

Antwoorden (2)

Er bestaat hele dunne rijstevloei, zonder plakrand. Ik denk dat dat een stuk minder schadelijk is dan de standaard vloei.

Toegevoegd na 1 minuut:
laat dat ''een stuk'' maar weg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel gedoe hoor met dat rijstvloei. Je moet er een reepje vanaf scheuren, zodat er een soort kartelrandje ontstaat, omdat het anders niet plakt. :-) Voor mij is Rizzla blauw het dunste vloeitje, en daarmee ook het minst schadelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rizzla blauw is rijstevloei, maar wel met plakrand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof je graag dat het rijstvloei is, maar waarom staat het dan niet op de verpakking? Ik heb hier een hele doos liggen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat staat er dan op wat het is ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat op "gratis toegang tot de Rizzla Racing Day" op vertoon van dit vloeiboekje" :-) Maar nu serieus: het enige wat ik kan lezen is:
"the art of rolling"
"quality papers"
"fine weight rolling papers"
"totally chlorine free" Ik geef toe: chloorvrij zou er best op kunnen duiden dat het geen gewoon papier is, maar rijstpapier, maar ik lees echt nergens iets over rijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik die oranje Rizla
Mijn safje blijft steeds branden.
Maar het vloeitje is vrij dik.....en behalve dat het chloorvrij is staat er niks van uitleg op.( België)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zo ver ik weet, is rizzla blauw rijstevloei, gaan ook heel snel uit, maar ik vind het niet lekker roken.
Ik gebruik gewoon altijd mascotte.
Het maakt niet zo veel uit welk vloeitje om dat safje doet, maar wat je tussen dat vloeitje stopt. Daar moet je je eerst maar eens bij afvragen hoe schadelijk dat wel niet is.
Dan neem je het vloeitje op de koop toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
+ Dit is een vraag uit de categorie:
"Ik spring straks in een kuil met leeuwen die al zes weken niets te eten hebben gehad. Welke deodorant is dan het minst schadelijk voor mijn oksels?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaah da'S EEN GOEIE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is stemmingmakerij , geen antwoord op mijn vraag.
de "rokende" consument is wel degelijk bezig met kwaliteit , smaak en gezondheid.
Uit de anti-rokers hoek , had ik zo'n reactie wel verwacht
Cryofiel
13 jaar geleden
Uit onafhankelijke hoek vind ik het heel normaal je erop te wijzen dat de kwaliteit van de deodorant niet relevant is wanneer je in de leeuwenkuil springt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan nog, bepaalde deodorant schrikt de leeuwen misschien wel een tijdje af ;-) Of lokt al die engeltjes aan, ben je niet de eerste die opgevreten wordt ;p