waar kun je terecht als je in aanmerking wilt komen voor vergoede psygologische hulp in hilversum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ligt er aan hoe oud je bent en welke psychische hulp
Symfora is een psychiatrisch ziekenhuis waar je ook gewoon naar een psycholoog kan
En het moet wel klikken met je psycholoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij je huisarts! Die kan je doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies.
Bij de tweede-lijns psychologie. Dan heb je ook geen eigen bijdrage. De verwijzing hiervoor gaat idd via je huisarts, als je jonger dan 18 bent kan het ook via bureau jeugdzorg.