Kan je teelbal kanker krijgen als je je mobiel in je 'rechter' broekzak doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het niet
Cryofiel
13 jaar geleden
Een mobiel in je broekzak straalt helemaal niet, dus kun je er ook geen kanker van krijgen. Al zou hij wel stralen, dan nog krijg je daar geen kanker van.

Het beste antwoord

Allemaal vergezochte onzin.Als er kanker door een telefoon zou onstaan zou je botkanker in de heup kunnen oplopen.maar het hele verhaal van kanker en mobieltjes is allemaal veel te wer gezocht.Vroeger op de zeezend schepen radio noordzee veronica en miamigo zaten ze met duizenden watts vermogen te zenden.jan de hoop van rtl nieuws was vroeger op mi amigo als "frank van der mast" nieuwslezer op dat schip en die is toch nog echt springlevend ondaks de duizenden watts aan radiogolven waar ze aan blootgestald waren.Wat is dan een milliwatt van een telefoon dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

hier is veel onderzoek naar gedaan.
de uitkomsten zijn tot op heden negatief
dus het is niet bewezen dat je er teelbalkanker van krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een meisje bent, gaat dat zowiezo niet lukken.

En verder is er nog nooit enig wetenschappelijk bewijs gevonden voor een verband tussen het rondsjouwen van een mobieltje en de ontwikkeling van kanker. Dus laat je niet bang maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.
Maar ook als je hem in je linker stopt of helemaal geen mobiel hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb mijn mobiel altijd in mijn rechter zak zitten (zon 2 jaar) en ik heb het niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
er is ook een south park aflevering als je je ballen in een magnetron doet dat je dan ook teelbalkanker krijgt
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar bij roken kun je bijv. ook minder snel kanker krijgen als je pas 1 jaar rookt he.
Onzin, er zijnzoveel dingen waarvan ze zeggen dat je t krijgt! Zelfs van de zon en van nog veel meer.. Nee hoor laat je niet gek maken! Mischien is er een procentje meer kans maar je krijgt t of je krijgt t niet denk ik.. T lot bepaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker en ook wel als je hem in je linkerbroekzak doet, als je een man bent heb je er altijd kans op. De link tussen een gsm en kanker is nog niet duidelijk aangetoond, feit is wel dat meer jonge mannen teelbalkanker krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe strak je broek zit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Geintje, maar je wordt dagelijks blootgesteld aan allerlei soorten radiogolven, en dat is al zolang de radio is uitgevonden en gebruikt wordt. Wat maakt dan dat kleine beetje zendenergie van je mobieltje nog uit ?