Routebeschrijving: Breng 1 of twee vingers in de vagina met de palm gericht naar de navel. Buig je vingers zachtjes zodat ze de voorste wand van de vagina strelen. Je zou een verhoogd plekje kunnen voelen of een serie ribbeltjes of misschien ook niets speciaals. De vrouw kan dit heel lekker vinden, de neiging krijgen om te plassen of beiden. Streel de plek met verschillende hoeveelheden druk en je merkt of je de plek gevonden hebt of niet.
Het ene meisje merkt niks en een ander meisje vind dit plekje lekkerder dan de clitoris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Onderstaande link geeft een tekening.

Toegevoegd na 7 minuten:
De link is niet goed overgenomen, maar ga naar ggogle .nl, type g-spot en ga naar afbeeldingen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Al die g's. ggogle moet dus gewoon google zijn.
13 jaar geleden
bij elk meisje zal dat anders zijn,maar de clitoris denk ik dat bij 't overgrote deel toch wel dé g-spot is hoor.

Toegevoegd na 4 uur:
ter aanvulling: zelfs wétenschappers zijn er niet zeker van dat er zoiets als een G-spot bestaat.Geloven jullie 't niet?!
Nou,dan komt híer de link:

http://www.nu.nl/wetenschap/2154876/g-spot-bestaat-toch-niet-.html

Toegevoegd na 4 uur:
en dat is dus de opinie van de officiële weteschap,die zich qua onderzoeken op feiten moet baseren.

Toegevoegd na 5 uur:
Goed dan: ff dit…..
Ik denk dat iemand méérdere G-spots kan hebben,waar iemand hélemaal geil van kan worden.
Zélfs een beetje "sabbelen" aan oorlelletjes kan iemand al in een héle grote staat van opwinding brengen,of b.v. met je tong over tepels zachtjes heen en weer likken,e.d.

Nogmaals..er kunnen dus méérdere zijn zo ook inderdaad de ribbeltjes van de vulva.
Maar,zoals Nynke óók al laat doorschemeren in haar laatste zin,dat sommige meisjes wel degelijk de clitoris ervaren als G-spot.
M.a.w. : er bestaan méérdere zgn. "" erogene" zones,maar zelfs wetenschappers zijn er zelfs niet unaniem over en sommigen twijfelen zelfs of zulke "zones" wel überhaupt bestaan.

Ik verwijs dan ook naar de volgende link:

http://forum.viva.nl/forum/list_message/4813689
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Jij moet toch nog wel wat meer leren over de anatomie van de vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jáá hoor! de MINnaars grijpen hun kans weer 's...
Nou,ik zei dan ook: dat 't bij 't gróótste deel zo is ,NIET bij allemaal.
Ik zou zeggen,probeer 's ff eerst een antwoord goed te LEZEN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees het antwoord van Nynke eens! Dan weet je het ook.
Jammer van die minnen maar verdiend ook geen plus.
Kimath
13 jaar geleden
De vraag is: Waar zit de g-spot, in je antwoord kan ik niet terugvinden dat je dit hebt beschreven, daarom heb ik een min gegeven. De clitoris is niet hetzelfde als de G-spot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dan: ff dit.....
Ik denk dat iemand méérdere G-spots kan hebben,waar iemand hélemaal geil van kan worden.
Zélfs een beetje "sabbelen" aan oorlelletjes kan iemand al in een héle grote staat van opwinding brengen,of b.v. met je tong over tepels zachtjes heen en weer likken,e.d. Nogmaals..er kunnen dus méérdere zijn zo ook inderdaad de ribbeltjes van de vulva.
Maar,zoals Nynke óók al laat doorschemeren in haar laatste zin,dat sommige meisjes wel degelijk de clitoris ervaren als G-spot.
M.a.w. : er bestaan méérdere zgn. "" erogene" zones,maar zelfs wetenschappers zijn er zelfs niet unaniem over en sommigen twijfelen zelfs of zulke "zones" wel überhaupt bestaan. Ik verwijs dan ook naar de volgende link: http://forum.viva.nl/forum/list_message/4813689
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was het wél van plan.
Maar wilde dit ff snel plaatsen ,maar wilde nog de aanvulling geven.
thx jij trouwens.
d'r is vanmiddag wél veel animo voor 't minnisme,hoor!
;-)
nu sluit ik zélf deze gigadiscussie hoor.
heeft tóch geen zin,denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet trouwens m'n huiswerk doen
(heb pas vlgde week herfstvakantie...) :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor Bierdopje: héél fff dan op pb,heb ff pauze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k,dank je en groeten :)
sommige vrouwen weten zelf niet eens waar hij zit. hij is erg moeilijk te vinden
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sabinvd
een jaar geleden
mijn huidige vriend wel gevonden en meerder orgasmes na elkaar met squirten zelfs, laatst zelf ook zo gemasturbeerd bij hem met middenvinger dat plekje binnenin voelt sponsachtig aan ook gevonden ik, vond hij de max dat ik dat deed bij hem