Stel je bent een meisje en je laat je opbouwen, ben je dan homo, lesbisch of hetero? (en je valt op meisjes.)

Dit vroeg ik me gewoon af...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opbouwen?? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OEPS :p ombouwen (a)

Het beste antwoord

Stel je bent geboren als een meisje, maar je vind dat je in het verkeerde lichaam geboren bent, want je hebt de geest van een jongen. Dan wordt je lichaam aangepast aan wat je eigenlijk bent: namelijk een jongen.

Als je dan op meisjes valt, dan ben je dus een jongen die op meisjes valt. Lijkt mij tamelijk hetero.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik neem aan dat je "ombouwen" bedoelt ?
Dan ben je na het ombouwen dus een jongen en als je dan op meisjes valt, ben je hetero.
Maar wat maakt het eigenlijk uit ? Als je van die persoon houdt of je vindt hem of haar leuk, dan is dat heel fijn. Hoe het heet is eigenlijk niet belangrijk.
Toch ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je lichaam laat ombouwen blijven je hersens dezelfden dus blijft je seksuele voorkeur ook hetzelfde.
Mensen laten zich ombouwen omdat ze vinden dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren, hun geest blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat we altijd etiketten nodig hebben als we gewoon mensen bedoelen .
Voor mij blijft het gewoon een mens.
Volgende keer ,komt dit mensje een ander mensje tegen in een mannenjasje en dan heeft dit mensje weer een ander etiket.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jongen die op meisjes valt is een hetero. Door de manier waarop je de vraag stelt lijkt het erop dat een meisje dat zich laat "ombouwen" een jongen is geworden. Gelukkig voor betrokkene is dat toch echt zo en kun je dat ook in je paspoort gewijzigd krijgen. Voor velen voelt het of ze dan pas zijn wie ze altijd al waren: in dit geval dus een jongen die op meisjes valt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geboren bent als een meisje dan blijf je je leven lang een meisje ook al laat je klinisch van alles veranderen. Val je op een meisje dan ben je gewoon lesbisch.
Dit is mijn mening.