waardoor heb ik geen gevoel tijdens de seks?

Ik ben net samen met mijn vriendin en hebben al een aantal keer seks gehad. Voor ons beide was dit de eerste keer.
Het vreemde is dat ik niets voel ... Ik voel wel dat ik er in zit, maar daar stopt het dan ook ...
kan iemand mij helpen ...?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Je voelt dus wel wat.
Maar wat verwacht je precies te voelen dan? Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen van alleen penetratie, de clitoris is veel gevoeliger.
Was je verder wel opgewonden genoeg?
Probeer eens een ander standje, dat voelt gelijk heel anders
Ritsuka
10 jaar geleden
Oh sorry, jij bent de jongen lees ik, ik dacht even dat het over de vrouw ging.
Eerste keer is gewoon spannend, gaat vanzelf wel beter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stop even een tijdje met masturberen... Waarschijnlijk ben je gewend aan een bepaalde druk. En dAt kan een vagina niet nadoen

Antwoorden (2)

Als je inderdaad zoals je zegt,niets voelt,is er iets niet in orde.
Het kan ook zijn dat je niet voelt wat je verwacht had te zullen voelen ,in dat geval zou ik zeggen,sta eens stil bij wat je voelt,en probeer je verwachting bij te stellen.veel plezier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk zijn de verwachtingen vaak (te) hoog voor de eerste keer. Je hebt waarschijnlijk al eens filmpjes of plaatjes gezien, en vaak denk je dan ook dat het zo gaat zijn. Je bent bij zo'n eerste keer nerveus, je hebt tenslotte nog geen ervaring. Er zijn genoeg tips te vinden die je kunnen helpen. Je zult zien dat de 2e x al een stukje beter wordt, als je jezelf een beetje kennis bij brengt. Vooral over wat meisjes nu prettig vinden.

Ik heb een forum (er zijn er meerdere) gezonden en nog wat andere handige tip sites. Hopelijk heb je er wat aan! Ennuh....maak je niet druk hoor, het komt allemaal vanzelf wel, succes ermee, en vergeet geen plezier te maken ;-)

http://orgasmeondercontrole.net/tips-voor-de-eerste-keer-voor-jongens

http://www.trendystyle.net/relatie-seksualiteit/eerstekeer.html

http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-963336.html

http://www.adversus.nl/relatie/5donts.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de tips :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan! ;-)
Ritsuka
10 jaar geleden
Mooi antwoord :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je Ritsuka, zit alleen een heel dom tikfoutje in...oops ;-)