Hoe heten deze dingen en waar kan je ze kopen?

Ik heb het over banden die je om je enkels of om je polsen kan doen. En die je met een kettinkje aan elkaar vast kan maken. Zodat je enkels of je polsen aan elkaar vastzitten.
Ik heb er een plaatje van, maar die laat ik alleen zien als niemand weet wat ik hiermee bedoel.

En als je weet waar ik het over heb, zou ik graag willen weten hoe ze heten en waar je ze kan kopen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Een foto:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Er bestaan vele soorten polsboeien en enkelboeien. Die jij hebt afgebeeld zijn van een luxere soort. Deze zijn ook voor (iets) langere tijd prima te gebruiken, zonder dat er letsel optreed bij de drager. Je zou eens kunnen kijken bij BDSMwinkel.nl of je de juiste boeien voor jou (of je partner) vindt. Succes met zoeken en een boeiende ontdekkingsreis. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het lijkt me onder de bandages vallen, je kunt eens kijken bij Cristine le duc, of de pabo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je het waarschijnlijk over handboeien.

De gewone, zoals gebruikt bij de politie, om boeven vast te zetten.
Of de leuke, zoals gebruikt door sommige mensen bij seksspelletjes. Die laatste zijn er in allerlei uitvoeringen.

Zoals deze rose die maar 2,10 euro kosten.
http://www.hiephiepkado.nl/give-aways/gadgets-en-speelgoed/handboeien-stof-love-roze-31518.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan heb je nog de minder lieve uitvoering,
die sommige mensen liever hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier is een collectie stoere handboeien te koop:
http://cattivo.nl/boeien/handboeien-c-44_45.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik wil er geen pijn aan hebben. Dus dan zou ik liever de tweede willen. Thanks. :)
Maar het probleem is dat handboeien niet voor je enkels zijn bedoeld. En volgens mij passen die dan ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor heb je dan enkelboeien. :) Ook verkrijgbaar als set die passen bij de polsboeien. En er bestaan zelfs dijbeenboeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas wel op met die "fluffy handcuffs". Die zijn alleen geschikt als je er niet veel druk op zet, want ze zijn kapot te trekken en dan kunnen er scherpe hoekjes ontstaan. Dat is, zeker bij je polsen in de buurt, natuurlijk gevaarlijk. Ik zou je leren boeien aanraden. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks. :)
Dat zijn boeien en die worden veel gebruikt in de bdsm je kunt ze kopen in de seks shop maar ook online bestellen
Zoek onder enkelboeien of polsboeien of zoek gewoon op bdsm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel keuze op http://www.erotik-sjop.com/ en zij hebben goeie spullen en een supergoeie service!