Hoelang blijft het vocht of andere lichaamsappen van de ander bij je nadat je seks hebt gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.2K

Antwoorden (3)

bij zoenen blijft het speeksel van de ander ongeveer 1 maand in je mond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pardon?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu nog een bron. Dit is een broodje aap dunkt mij.
als je je eigen daarna goed douched of je tanden goed poets plus je tong niet heel lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maximaal iets meer dan 9 maanden. Minimaal toch nog dagen of weken. Immers in moordzaken kan nog geruime tijd (dagen, misschien wel weken) spermaresten gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In moordzaken is het lichaam dus ...... dood. Juist ja. En niet in staat om zichzelf te reinigen. Wat een LEVEND lichaam wel doet.