is seks in de auto, op welke plek dan ook, illegaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
86.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, zolang de apk in orde is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als er maar genoeg profiel in de banden zit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De versnellingspook zit hinderlijk in de weg, dus koop een automaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de vering het prima doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neehoor, bij deze mooierd in mijn sportwagen zeker niet;) Heb jij al rijbewijs dan??

Antwoorden (7)

Op een eigen terrein, zolang niemand het kan zien van de straat is het sowieso legaal, als de eigenaar er geen probleem mee heeft, of jij de eigenaar bent.

Toegevoegd na 24 seconden:
Nee het is dus niet altijd illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar als je het langs een weg doet, in een inham? Ik had net namelijk de politie achter me aan, net toen ik en mn vriend ons aan het aankleden waren, kwamen ze achter ons staan. Wij zijn toen weggereden en hij achtervolgde ons toen een poosje maar ging daarna een andere weg in. Ben dus echt nieuwsgierig wat er gebeurd was als we aan zouden worden gehouden... Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet meer dan een waarschuwing, waarschijnlijk. Daarom kwamen ze ook achter je staan, om je weg te jagen.
Zolang je ergens stil staat waar het is toegestaan mag het zeker. Je mag in je eigen auto doen en laten wat je wilt, mits dit niet in strijd is met de Nederlandse Wet. En seks is dat gelukkig niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het schending van de openbare eerbaarheid als je het doet op een plek waar mensen het kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt. Je mag geen aanstoot geven. Het mag dus zeker niet altijd en overal. Geen goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen niet op plaatsen bestemd voor openbaar verkeer, of toegankelijk voor personen onder de 16 jaar. Dus op een parkeerplaats midden in een woonwijk is inderdaad een 'zedendelict'. Klopt stippel, excuses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het vooral ligt op het feit of je het wel of niet kan zien vanaf de openbare weg. Als je met geblindeerde ramen of gordijntjes aan de gang gaat is er niks aan de hand lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt natuurlijk Mr T. Net als thuis... Gordijnen dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh...ik regelmatig vet in overtreding geweest dus...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat er toch over of het in een AUTO op welke plek dan ook strafbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nany: alleen als het vanaf de openbare weg zichtbaar is, zou het strafbaar kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch vind ik 18 minnetjes wel wat veel van het goede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ik met je eens luukvdh. Die mensen hebben er geen BALLEN verstand van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dekay Even kijken, er zijn dus volgens jou speciale plekken waar men seks in de auto mag hebben? Hoe kan ik die herkennen? En hoe weten ouders dat ze hun kinderen daar vandaan moeten houden? Ben je in de war met gedogen wellicht? Dat betekent dat het nog steeds zo illegaal is maar dat er in de regel niet wordt vervolgd/opgetreden. Seks is niet verboden, wel in het openbaar of als je het zo doet dat het voor iedereen zichtbaar is, of dat nou in je auto of in je huis is maakt niet uit. De minnen zijn naar mijn idee terecht, de hoeveelheid is niet te bepalen, iedereen kan een min geven.
Als jullie sex in de auto hebben en het is zichtbaar voor andere mensen dan is het illegaal .
En als jullie de auto op eigen terrein hebben staan en andere mensen kunnen het zien dan is het ook illegaal .
En als jullie de auto verstoppen in het bos dan is het ook illegaal .
Dan heb je geluk dat niemand jullie heeft gezien .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er niemand naar binnen kan kijken dan weet ook niemand wat jullie aan het doen zijn als jullie een beetje rustig zijn !
Annswers
12 jaar geleden
goh, wist ik echt niet!
De Rotterdamse ontmoetingsplaats in het Kralingse Bos is sinds enkele dagen afgegrensd met grote, dikke boomstammen. Binnen de grenzen mogen personen in de buiten lucht & in de auto de liefde bedrijven !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op eigen of aangewezen terrein niet, daarbuiten kan je stafbaar zijn volgens artikel 239 WvSR. (zie link).
Wil je eea rijdend gaan uitproberen geldt nog steeds 239 WvSR, maar kan daar ook 5 WVW (2e link) bijkomen.
Behalve een verhoging van een eventuele boete kan er dan voor beide een probleem gaan onstaan voor de rijbevoegdheid. Bij extreme omstandigheden zou men nl in ieder geval het rijbewijs van de bestuurder kunnen invorderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeej!! Een antwoord MET onderbouwing! Volgens mij is GV hiervoor bedoeld! Dikke +1 van mij
Het kan in strijd zijn met de goede zeden. daar kan je een bekeuring voor krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, ; in je eigen garage mag het. of in te middle of nowhere in het stikkedonker.
Se in het openbaar is niet toegestaan vanwege het aanstootgevende element ; of dat nu in de auto is, in een telefooncel, in de rij voor de kassa of op een bankje in et park. Maar op een plaats waar niemand je ziet, zal niemand je verbieden volslagen legale bezigheden te verrichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ?
Sex in het openbaar mag niet, sex in de auto wel. Dus als de auto niet in et openbaar is en / of je niet zichtbaar bent in je auto, dan mag het. Sex in de auto is dus niet illegaal, tenzij je gezien kunt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"of in te middle of nowhere in het stikkedonker." Jij: Maar agent we doen het hier waar niemand ons kan zien. Agent: Ik kan het moeilijk geconstateerd hebben als ik het niet kon zien.... Dat iemand het niet ziet heeft niks met de legaliteit te maken.