Met welke pillen of iets anders word je (enorm) geil zodat je zin in sex hebt?

Zowel voor man en vrouw. Bestaan er zulke pillen en vanwaar kan ik ze halen? Heb ooit spaanse vlieg geprobeerd maar was 10x niks. :))

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
135.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit een jointje geprobeerd?
Kristal
12 jaar geleden
Platje, de zin is er dan wel maar heb je dan nog wel zin in áctie?

Antwoorden (12)

Van viagra krijg je alleen maar een erectie. Je hebt geen pillen waar je geil van wordt, wel van geile vrouwen.

Toegevoegd na 1 dag:
En mannen natuurlijk. Foutje!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maken ze pillen van geile vrouwen? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik word nauwelijks geil van geile vrouwen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In China maken ze pillen van alles, dus ook van geile vrouwen. Maar waarom zou de daar een pil van maken.... Ja stippel, dan heb je een probleem. Het enige wat dan nog helpt is gemalen neushoornhoorn vermengd in groene Chinese thee.
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wildelely: ach. Ik houd het bij mannen. Die hebben zo'n handig slurfje. Hoef ik geen neushoornhoorn te staan vermalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen.
Kristal
12 jaar geleden
Je verwart de neushoornhoorndat toch hopelijk niet met het mannenslurfje Stippel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Auw!! haha
Kristal
12 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Wildelely, dat minnetje krijg je niet meer weg na je toevoeging, helaas ;) (was níet de mijne!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik heb puntjes genoeg, dus daar gaat het niet om.
Belangrijker is om volledig te zijn en de vrouwtjes tevreden te houden.
Kristal
12 jaar geleden
"de vrouwtjes...."
mag ik een teiltje... :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar past ie niet in...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat, dat kwakkie? Oh nee, dat is een andere vraag, sorry... :o)
Zin hebben in seks is een emotie, dat kun je niet zomaar met een pilletje oplossen. Daar zul je toch echt moeite voor moeten doen als voorspel en dergelijke.

Als de geest wel wil, maar het lichaam niet, zijn er dingen als viagra (voor de man) en glijmiddel (voor de vrouw) te verkrijgen, maar de reactie van zin in seks is zo complex, dat kun je niet zomaar in een pillletje stoppen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, als mijn vrouw bloot naar me toe komt omdat ze iets wil, heb ik en zij geen behoefte aan een voorspel. Dan is de vrijpartij voor, hoogtepunt, naspel tegelijk. En dat zonder pillen en neushoorns.
Nou ik moet je zeggen dat ik even op internet ben gaan speuren. En ik vond redelijk wat natuurproducten die het allemaal zouden stimuleren. Maar deze kun je in dezelfde catogorie stoppen als bijv. Chocola dat je er geil van word. Je kan nog het beste aan een partydrugs gaan zoals ghb dat schijnt uitstekend te werken. Al raad ik het je niet aan XD. Je moet snappen dat dit een grapje is en niet serieus gemeent moet worden.

Opgewonden moet je worden van je sexpartner en niet van een pilletje. Want dat zul je niet kunnen vinden hooguit dus drugs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Pillen die je testosteron verhogen (anabole steroïden) maken je hoogstwaarschijnlijk geil. Je kunt deze echter beter spuiten omdat er in pilvorm altijd een allkyl aan de steroïden is toegevoegd die de lever beschadigt. Ik vind zelf trouwens dat de nadelen dan nog niet op wegen tegen de voordelen maar die keus moet je zelf maken. Er is ook een pil op recept, voor vrouwen, die testosteron verhoogt, naam ben ik kwijt, maar word voorgeschreven aan vrouwen die zo weinig zin in seks hebben dat ze bij de seksuoloog belanden.

Toegevoegd na 3 minuten:
(en de oorzaak is vervolgens niet te vinden bij hun omstandigheden en de verminderde zin in seks veroorzaakt problemen bv. in de relatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nooit beseft, totdat ik er een artikel over las: geilheid en seksuele opwinding overkomt je niet, het is het gevolg van een reeks prikkelingen, die je bereiken via de zintuigen, de waarneming dus.

Of je je daarvan bewust bent is een heel ander verhaal. Voor mij gold: toen ik dit eenmaal wist kon ik die gewenste opwinding gaan sturen. En dat geldt ongetwijfeld voor elk mens van vlees en bloed.

Pillen heb je daar niet voor nodig, wel open zintuigen, en gaandeweg de ervaring wat werkt. Zo heeft dansen bij mij een gunstig effect. Bepaalde kleren dragen ook, en het gevoel van de stof en de snit op de huid. Geuren, oppervlaktetexturen, kleuren in combinatie met geluiden of vormen, noem maar op. Sleutelwoord is: bewustwording.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet de 'geestelijke stimulansen' niet.
Er hoeven niet per se prikkelingen via de zintuigen bij te pas te komen; veel mannen kunnen hardstikke geil worden door alleen maar aan (bijvoorbeeld) een vrouw te denken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat geldt inderdaad ook voor vrouwen. En dat kan variëren van denken aan iemand tot een heel prettige (geestelijke) omgang; praten, lachen, (bek-)vechten, fantasieën delen enz. Toch denk ik dat vrouwen over het algemeen de zintuigen meer nodig hebben. Dat zal een verschil met mannen zijn wellicht.
En nog terug komend op de zintuigen: Geur is echt enorm belangrijk. Plus beweging, ook zo iets; de blik dus. Vanmiddag zag ik weer iemand op een bepaalde lome manier lopen, als een luie tijger.....mmmmmm....:)
Kristal
12 jaar geleden
Goed en mooi antwoord Anne :-) +1
Hello,

Ik ga het je niet aanraden, maar als antwoord op je vraag: ik hoor erg vaak dat mensen geil worden van XTC. Een kanttekening is wel dat veel mannen geen erectie kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kunnen de hulpstukken weer uit de kast.. ;)
Gewone pillen hiervoor die bestaan niet.
Als je een dergelijke pil zou uitvinden zou je schatrijk worden.

Een porno film bekijken is wel effectief.
Denk maar aan het gezegde "zien n**ken doet n**ken.....
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ligt wel aan de soort film, soms zie ik iets waar ze zo tekeer gaan dat de zin ineens weg is..
Kristal
12 jaar geleden
Als ik ergens op kan afknappen is het wel (harde) porno, dan hoef ik echt niet meer, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de meeste pornofilms zo stomvervelend dat ik na 5 minuten in slaap val.
Kristal
12 jaar geleden
heh, dat vind ik verfrissend,
een man die pornofilms slaapverwekkend vindt ;-))) Misschien zijn er wel meer maar dat weet ik dan niet :-)
Ritsuka
12 jaar geleden
Mijn vriend vind porno niet veel aan, hij zegt dat wat wij doen veel leuker is dan die filmpjes. Hij gebruikt ze alleen soms al inspiratie voor bijvoorbeeld een nieuw standje, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ze filmisch vooral vaak erg slecht, en het ontbreken van een goede verhaallijn... Oh, dat klink zelfs een beetje stom zie ik ;)
Ik meen het wel. Ook de belichting, de dialogen, het ontbreken van humor, geen spanning, wind me niet echt op...
Het kan ook anders, een onverwachte sexscene in een goede kwaliteit film doet mij veel meer!
Kristal
12 jaar geleden
Bas, ik wilde zeggen: daar kan ik inkomen, maar dat lijkt me bij nader inzien niet zo'n gelukkige uitdrukking :-))
Dus zeg ik: Ben het met je eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Kristal, daar kan ik inkomen zou te maken hebben met hulpstukken en die kan ik niet zo bij je plaatsen :P (jij zegt stop, hè)
Kristal
12 jaar geleden
StoP!!! :-)))
Het gebruik van poppers blijkt de sexlust erg doen te vergroten (zin in sex moet wel al aanwezig zijn). Poppers zijn er in verschillende soorten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zin in sex moet er wel zijn anders helpt er echt niets.
Je moet opgewonden raken van je sex partner(s) daar is geen middel voor om dat op te wekken.

Alle middelen zoals Viagra, GHB, XTC, poppers etc.. zijn alleen hulpmiddelen om erectieproblemen te voorkomen en het gevoel intensiever te maken, of meer te ontspannen.

Je zult het meer moeten zoeken in wat jou of je partner(s) opwind dat kan uiteenlopen van gezellig uit eten, filmpje kijken of een heerlijke massage.

Het is wel zo dat hoe vaker je het doet hoe meer zin je erin hebt..

En vergeet niet dat de ene mens nu eenmaal meer zin in sex heeft dan de ander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het ook niet in een pil zoeken.
Maar er is wel voeding of voedingssupplementen die wat kunnen doen.
Fenegriek, producten met zink zoals cashewnoten, 5htp
Verder veel lichaamsbeweging, gezond eten en gebruik van drugs, medicijnen, roken en alcohol vermijden.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blue lust werkt zeker goed
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er is 1 stof die je ook produceerd in de hersenen, namelijk Oxytocine oftewel het knuffelhormoon.