Hoe zou het kunnen komen dat ik last heb van mijn bekken tijdens de sex?

De laatste 2 keer heb ik tijdens de sex last van mijn bekken als we sex hebben wat zou hier een verklaring voor kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zwaar en breed is je vriend? Dat kan ook van invloed zijn.

Antwoorden (2)

Het bekken van een vrouw kent veel spieren. Ook zijn er de bekkenbanden en het kraakbeen tussen de delen van het bekken. Sommige vrouwen kunnen na het vrijen pijn in het bekken voelen.

De oorzaak ligt echter meestal in het krampachtig spannen van de bekkenbodemspieren. Er zijn prima oefeningen om de bekkenbodemspieren te voelen en te versterken. Hierdoor leer je ook om deze beter te ontspannen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oefeningen ter versterking van uw bekkenbodem;
http://www.umcutrecht.nl/zorg/patienten/onderzoek/O/oefeningenterversterkingvanuwbekkenbodem/oefeningen.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien hebben jullie een voor jouw niet zo'n prettige houding waardoor jij je spieren verkeerd,of juist te veel aanspant.
Je zou een ander standje kunnen proberen.