Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er middelen om je borsten groter/voller te krijgen zonder plastische chirurgie?

Ik lees wel eens wat over zalfjes en vraag me af: werkt dat echt? Heeft iemand ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer een wonderbra, of een pushup BH. Ik heb wel eens op zo'n makeover programma gezien dat het wel helpt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een goede push-up BH laat je borsten groter lijken.
Bij een lingeriewinkel kunnen ze je helpen de juiste BH in de juiste maat te vinden.

Zalfjes is natuurlijk onzin en geldklopperij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groter/voller maken zonder plastische chirugie is onmogelijk! je kan ze idd wel groter later lijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou Fenegriek proberen. Kun je kopen bij de apotheek of drogisterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben jong (13 jaar) de pil gaan slikken ivm heftige migraine.. Heb de grootste borsten van mijn familie gekregen hierdoor! M'n zusje is pas de pil gaan slikken toen ze 16 was, die heeft er geen effect van gehad. Weet niet of het toeval is, maar bij mij werkte het jaren geleden goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annie26, jij hebt de pil nodig gehad voor je migraine, maar of het nu een goed idee is om hormonen te gaan slikken om grotere borsten te krijgen, daar twijfel ik aan.

Sanne1, zalfjes en andere middeltjes helpen niet, geloof me. Je kan het beste een goede BH kopen en eventueel van die inlegkussentjes er in leggen. Dan heb je ineens een maatje groter!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat "groeit" in deze business, is de portemonnee van de fabrikant.

Bij logisch nadenken, kom je tot de conclusie, dat wonder smeermiddeltjes er gewoonweg niet zijn, ook al wordt anders beweert. Dan zou namelijk plastisch chirurgie overbodig zijn, en daarmee een berg werkelozen tot gevolg hebben.
Tevens zouden er nog maar weinig vrouwen zijn, die kleine borsten hebben op een paar uitzonderingen na.

Het klinkt als een mooie droom voor sommigen. Even een creme opsmeren en hoepla, je borsten zijn zo groot als je maar wilt. Dus als je het dan langere tijd gebruikt, zou je zo op een dubbel F terecht komen.

Laat je niet verleiden tot dit soort mooie verhaaltjes, en wees trots op je borsten, klein of groot.

Er is ooit een onderzoek gedaan, kan het even niet zo snel vinden, waarin mannen werd gevraagd wat hun voorkeur was. Puntje bij paaltje, maakt het niet veel uit, klein of groot ;-)) (met wat uitzonderingen daargelaten).

De meeste jongens/mannen zullen je dus niet afwijzen, als ze verliefd zijn, omdat je kleine borsten hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het helemaal niet belangrijk is wat mannen wel of niet vinden. Een borstvergroting moet je niet voor een ander doen maar doe je puur en alleen voor jezelf. Maar idd de enige manier is idd chirurgisch en anders spek je alleen maar de knip van de fabrikant. Er zijn geen middeltjes, zalfjes of poedertjes die je borsten vergroten. De enige manier zijn prothesen nemen.
Doe watjes in je bh:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding