hebben (de meeste) jongens alleen seks met meisjes die ze aantrekkelijk vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als een meisje een zak over haar hoofd heen krijgt kan je er vanuit gaan dat het in bepaalde gevallen niet zo hoeft te zijn dat de jongen het meisje aantrekkelijk moet vinden. krijg je geen zak over je hoofd wil het niet per definitie zeggen dat een jongen je aantrekkelijk vind.....

Antwoorden (7)

Nee, er zijn ook jongens die sociaal zijn en uit het maatschappelijke aspect ( en meestal wel dronken zijn) ook andere meisjes doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leve de sociaal betrokkenen! +
Ik mag hopen van wel.

Maar aantrekkelijk heeft vele vormen.
Er kan sprake zijn van lichamelijk aantrekkelijk,
en dat is dan weer een kwestie van smaak.

Er kan sprake zijn van aantrekkelijk in de zin van
goed bij elkaar passen.
En dat is heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen wel. Jongens hebben voornamelijk oog voor de meest aantrekkelijke meisjes.
Maar als er een iets minder aantrekkelijk meisje aangeeft dat ze zin heeft in sex met je, zijn jongens niet te beroerd om direct met haar mee te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En bier maakt alle vrouwen een beetje aantrekkelijker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn geen lelijke vrouwen, alleen te weinig alcohol?
De meeste wel inderdaad.

Maar vergis je niet: de één vindt een meisje aantrekkelijk als ze mooie ogen heeft, een goed gevoel voor humor, en een prachtige persoonlijkheid. De ander vindt een meisje aantrekkelijk als ze tieten en een kont in welke vorm dan ook heeft. Voor de één maakt het uit of het dít meisje of dát meisje is. De ander wil er gewoon zoveel mogelijk uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Als het alleen om seks gaat zijn sommige jongens niet al te kieskeurig; zoals een ooit opmerkte: als er maar een gat in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hou oud ze zijn.Vele hebben sex,puur om de sex.Sommige hebben nog sex met een aartslelijke meid,gewoon om hun "kwakkie" te lozen.En daar is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan komt die aartslelijke meid tenminste ook eens aan haar gerief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het van 2 kanten komt wel ja, sommigen meiden zijn echt niet minder erg dan sommige jongens
Ja.

Wat aantrekkelijk is is heel verschillend en hoeft niet alleen op uiterlijk af te gaan.
De ene vindt slank aantrekkelijk de ander dik, donker/blank, grote borsten/plat, etc etc
Ook humor of een goede gesprekspartner kan een meisje aantrekkelijk maken

Alcohol of drugs kan je visie op al die kenmerken veranderen maar op dat moment moet er iets zijn wat haar aantrekkelijk maakt.
Zelfs een bepaalde spanning of nieuwsgierigheid kan aantrekkelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met nieuwgierigheid ?? in de zin van?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwsgierigheid in de vorm van "hoe zou ze voelen" of "er naakt uitzien"
Een sexy outfit is vaak ook prikkelender dan naakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat er nog wat aan de fantasie overblijft /