Als ik klaargekomen ben heb ik daarna 5min echt geen zin meer is dat normaal??

En hoe gat dat in de seks ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Ik krijg juist heel veel zin: In een sigaret, of iets te drinken, en soms ook in iets te eten.

In sex daarna, nee dank je wel.

Ik denk dat het volkomen normaal is, en dat als je dat van jezelf weet, je daar rekening mee moet houden. Dus even pauzeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker toch? Kun je op je gemakje nagenieten. Niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk is het normaal.
je hebt veel energie verbruikt (en calorieen verbrand ;) bij seks )
..daarvan wordt je gewoon moe en je houdt een bevredigend gevoel over waarbij je even rust nodig hebt... je batterijen op te laden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is normaal.

Als ik klaarkom, ben ik meteen chagarijnig en wil ik niet meer dat er aan mij gezeten word.
Ik denk dat dat gewoon per persoon verschillend is hoe je er mee omgaat.

Zelfde met sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is heel normaal. En ook je lichaam geeft aan dat het zo wel genoeg geweest is.. Je wordt nl. "droog".
Even lekker bijkomen en dan kan je wel weer overnieuw beginnen of "doorgaan"'