Hoe kan je merken dat je partner vreemd gaat?

Als je er nog niet mee samenwoont enzo. En op wat voor manier vreemd gaat. Is het te zien aan die persoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

De beste manier is denk ik om je partner er mee te confronteren.. Ergens anders kun je het niet aan zien.. Of je moet in zijn/haar telefoon kijken voor verdachte dingen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze eerder gestelde vraag geeft veel nuttige informatie die jou in jouw situatie zeker van pas zal kunnen komen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/vermoeden-partner-vreemd-gaat.66302
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet te zien aan die persoon.
En als die het slim doet is het ook niet te merken.

Als je het vermoeden hebt, moet je er over praten.
En niet zeuren, want dat wordt gezien als overmatige jaloezie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel een vraag aan je partner over vreemdgaan .
En kijk dan goed wat de reactie is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je eerst bij jezelf te raden moet gaat of er een aanleiding is voor jouw gedachten. Is het eerder gebeurt? Ben je er zelf erg onzeker over? Misschien is het wel jouw eigen angst?

Als je het denkt aan iets te merken, kun je wel zeggen;"Ik vind je de laatste tijd zo anders doen, is er waar je over wilt praten, dan kan ik je misschien wel ergens helpen?"
Stel je dus behulpzaam op en niet vijandig, anders jaag je hem alleen maar in het harnas en wordt het voor hem nog moeilijker eerlijk te zijn naar jou!

Toegevoegd na 35 minuten:
gaat=gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemdgaan kan je op verschillende manieren zien, dat is per persoon verschillend. De ene persoon ziet een ander zoenen al als vreemdgaan, weer een ander vind zelfs het bekijken van pornobladen of pornofilms al vreemdgaan en weer een ander vind alleen sexueel contact met een ander vreemdgaan.
Natuurlijk is het altijd te merken, daarvoor hoef je niet met iemand samen te wonen. (Maar zie het niet als bewijs dat diegene vreemdgaat, het is er een aanwijzing voor dat die mogelijkheid er is maar hoeft niet zo te zijn). Houdt die persoon zijn/haar mobiele telefoon voor je geheim, kan je in zijn/haar pc kijken of sluit die het voor jou af. Komt hij/zij afspraken soms niet na of heeft die persoon minder interesse in je dan ervoor. Is die persoon wat stiller tegen je dan anders en kan die persoon jou nog wel in je ogen kijken. Zoals ik al zeg....als die persoon jou niet in je ogen kan kijken is dat geen bewijs dat die vreemdgaat maar kan een aanwijzing zijn. Met je vriend(in) praten is altijd het beste om erachter te komen. Ga er niet meteen vreselijk bij schelden maar blijf er open over, zo geef je die persoon het idee dat die met problemen bij je terecht kan en heb je minder kans dat die het met je uitmaakt zonder de reden te vermelden. Begin het gesprek gewoon met de vraag of die nog van je houdt, en bevestigd die het terwijl hij/zij je aankijkt dan zou ik (als er uit je omgeving niet directe bewijzen zijn) je vriend(in) voorlopig het voordeel van de twijfel geven en er verder niet op doorgaan. Mocht die een ander hebben dan kom je er bij tijd en wijle vanzelf achter. Nu heb je alleen nog twijfels en zolang het nog niet bewezen is zijn die twijfels onterecht zolang die persoon je nog laat blijken van je te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vreemd gevoel van afstandelijkheid bij je partner, een koele manier en afweren van je vraag naar intimiteit. Soms doorslaggevend bewijs; een geslachtsziekte. Als vreemdgaan zelfs dan, niet wordt toegegeven doet dat nog meer pijn dan het vreemdgaan zelf.