Hoe noem je een vrouw die meer dan normaal sex wil?

Er zijn vrouwen die constant willen. Hoe noem je zulke vrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
36.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nymfomane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou haar gewoon vrouw noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) Heb je gelijk in Kim.... maar de groep vrouwen die constant sex willen zijn benoemd.
Vreemd eigenlijk: ik weet geen specifieke naam voor mannen die altijd behoefte hebben....sexverslaafd, maar zo kan je vrouwen ook noemen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij je expertise staat: "seksualiteit". Dat klopt dus niet: of je zou eigenlijk je expertise moeten verwijderen, of je hebt de vraag gesteld terwijl je 't antwoord al weet. Volgens mij is dat tegen de regels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een engel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nymphomanie kan puur een lichamelijke oorzaak hebben. Doordat in dit geval de geslachtsklieren gemakkelijk overprikkeld raken, blijft de onstilbare honger en drang naar sex. Vaak gaat het om psychische factoren die dit gedrag veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet een nóg normalere vrouw. Want de 'normale' vrouwen willen veel te weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oversexte vrouw , nymfomaan die niet genoeg ervan krijgt , hier bijna altijd aan denkt en er naar op zoek is . Waarvan de partners het vaak niet al te lang vol houden , en uiteindelijk het hazenpad kiezen . Het zijn ook vaak vrouwen die telkens een ander zoeken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een godsgeschenk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nonstoprockingsexbomb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm dat is niet tegen de regels. Ik ben geen sex-expert en ik wist het antwoord op deze vraag niet. Ik heb bijv. ook drie keizersneden gehad, maar mijn expertise is wel zwangerschap, en nu wil ik weten hoe een normale geboorte verloopt. Volgens jou mag ik dan die vraag niet stellen, omdat het mijn expertise is. Beetje flauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die noem je niet, die neem je.

Het beste antwoord

Nimfomane misschien....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

een seksmaniak ?
En meestal gewoon bij haar voornaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha +
Ik zou dat soort vrouwen

Seksbommaniaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nymphomane wordt zo iemand genoemd, dezelfde term overigens ook voor oversekste mannen.

Dit is meestal, zoals het woord zegt, een onderdeel van een manie. Dit zijn ontremde mensen, die ook niet slapen en niet genoeg van seks kunnen krijgen, heeft met Dopamine in de hersenen te maken, bijvoorbeeld bij cocainegebruik, bipolaire stoornis/manische depressie, waanstoornis en andere psychoses.

Het is een stoornis die meestal met een antiepilepticum/stemmingsstabilisator en antipsychoticum behandeld kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mannelijke naam voor nymphomaan is "Satyr" (Satyriasis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"...dezelfde term overigens ook voor oversekste mannen."
Klopt niet:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nymfomane
Een oversekste vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sexueel actieve vrouw.

Sommige vrouwen hebben nu eenmaal meer zin dan een andere maar om dat nu als "abnormaal" te betitelen ?
Vroeger werden vrouwen door andere normen en waarden wat meer onderdrukt en mochten niet vrij uitkomen voor hun sexuele driften.
Nu dat meer en meer geaccepteerd wordt (in westerse culturen) ontpoppen ze zich als "wezens" met dezelfde lustgevoelens als hun mannelijke tegenhangers.

De mannelijke naam voor nymphomaan is trouwens "Satyr"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een seksverslaafde. Dat kan verholpen worden, op dezelfde manier als andere verslavingen. Maar alleen, als zij er last van heeft, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
seksverslaafde nou dat hoef je daar niet voor te zijn sex is normaal en belangrijk ook in een goede relatie en dat heb je toch vind ik elke dag of om de dag met iemand ik hou daar wel van
Dat heet een normale vrouw. Want de meeste vrouwen zijn te weinig geïnteresseerd in sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha + voor mjager
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze bestaan nog, de male chauvinist p%@# !
gezonde vrouwen lijkt me...niks raars aan hoor..en tja waarom wil je weten hoe je haar noemt???
dr naam gewoon denk ik??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal? Dat bestaat niet. Ik zou zeggen: noem het gezond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nymfomane, sexverslaafd? Je kan oiok gewoon het etiketje eraf laten en ervan genieten :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vrouw met een sterke sexdrive
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Nymphomane