Hoe zo denk je door

Ik ben nu 14 en zit in de pubertijd
Alleen ik denk nu vaak over borsten en sex enc
Is dit normaal in de pubertijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (21)

Dat is hééééél normaal. Maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is volkomen normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, zit em in de hormonen hehe :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel normaal en gezond om daar mee bezig te zijn op jouw leeftijd en fantaseren doet niemand kwaad hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg normaal, zelfs na je pubertijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel normaal,
Hebben bijna alle kinderen van jouw leeftijd.
Dat zal je nog wel merken in de 1ste en 2de klas,
Kinderen rond jouw leeftijd kunnen meestal niet eens naar een normaal kinder programma kijken zonder om de 5 minuuten in eendeuk te liggen over iets waarover ze doordenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i know the feeling :P
Het zou onrustbarend zijn als je het niet deed.

Toegevoegd na 26 seconden:
Tijdens de puberteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel normaal in de puberteit, en bij sommigen gaat het nooit over ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel normaal in de puberteit, vooral voor jongens(die hebben dat later ook nog) maar meisjes ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bepaalde hormonen in je lichaam maken je hier attent op ,daar kan je niks aan doen,en is ook niks mis mee,soms misschien wat verwarrend, maar deze gedachten zijn perfect normaal .
Je bent heus niet alleen als 14 jarige met zulke gedachten hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ik nog steeds, ben 23 :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou minder gezond zijn als je het niet deed. Volkome normaal dus. Volgens onderzoek denkt een man gemiddeld elke 6 seconde aan sex. Maak daar maar 6 min van:P En ja zo snap je wel. Het is een mannending gewoon. Je bent heus niet anders dan de anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel normaal, je zit precies in de leeftijd waarop een gezonde jongen interesse voor meisjes begint te krijgen. En alles wat daarbij hoort, dus ook borsten en sex. En daar ben je voorlopig nog niet van af, want er zijn ook heel veel volwassen mannen (en vrouwen) die regelmatig sexuele fantasieën hebben. Geniet ervan en verken rustig het terrein van het andere geslacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha komt me bekent voor ! gisteren nog liep ik met een paar vriendinnen naar de kleedkamer vroeg de gym docent aan ons: wie heeft hieraan getrokken (wijzend naar een vlag aan het plafond)? toen moest de hele klas keihard lachen dus ik denk dat het heel normaal is ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Ik snap wat je bedoelt. Je moet ook weten dat meisjes hier ook over denken, maar dan wat een jongen heeft!, en bedenk ook dat je nu egt in de jongens-meisjes-fase, daarmee bedoel ik vriend en vriendin, maar niet netals in groep 8, maar gewoon egt hechter. Snappie? En weet 1 ding je kijkt zeker tv en daar zie je het ook en dan voel je het ook en dan denk je van nou hoe zou dat zijn, en dan denk je door zonder dat je het weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel normaal, dat hoort er nu eenmaal bij in de pubertijd. Alle jongens en meisjes die in de pubertijd zitten denken wel eens door, en denken aan al deze dingen. Dat komt door je hormonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is heel normaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das heel normaal hoor, komt helemaal goed :) En na de puberteit denk je er ook wel over na. Als het maar niet de overhand neemt of je je handjes niet kan thuis houden bij vrouwen die dat gefriemel niet willen, is het helemaal ok...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben al een paar jaar ouder en denk ook bij bijna alles door. het is gezond maar probeer er niet in door te drijven..

hoop dat ik een klein iets mag delen:
mijn buurvrouw heeft een pony als kapsel zeg maar dus haar tot haar ogen naar voren gekamd..

ik keek van de week op marktplaats en zag : te koop een goed bereden pony... Ik lag dubbel want ik zag de buurvrouw al met haar bereden pony. Als je bij zulke dingen doordenkt heb je veel lol accepteer het maar. Mijn vrouw kan er ook gewoon om lachen want we delen het wel allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed , een teken dat je normaal en goed functioneert !