hoe kun je een persoon die niet goed voor je is, waar je zo geobsedeerd door bent het beste vergeten en loslaten?

de jongen waar ik nog steeds geobsedeerd door ben, nam laatst afscheid, van de jeugdinstelling waar ik ook zat, Op het begin dacht ik dat het me niet zoveel deed, en ik er wel overheen kom, maar Ik denk nog elke dag aan hem, ik hoop zo dat hij contact opneemt,, maar bij zijn afscheid liet hij niet zn nummer of dergelijke achter,, via via ben ik achter zn msn,, maar het probleem is dat ik denk dat hij me heeft verwijderd, Hij komt sinds zijn afscheid ook nooit meer langs,, Maar NOg steeds hoop ik dat hij ooit weer es contact opneemt,, ik ben echt hopeloos,, en heb nergens zin meer in,, hoe kom ik het beste hier uit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (11)

denken en doen zoals hij doet...
je bent geoberdeert op een persoon die duidelijk niet geintreseert is in jou.. laat lopen..zoek maar een jongen die jou wel waardeert en die goed voor jou is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te lezen heeft hij van jou geprofiteerd,terwijl jullie beiden in die instelling zaten, maar nu hij er weg is en jou niet meer nodig heeft, laat ie je gewoon barsten! Als je je dit voor ogen houdt,ben je al een heel eind verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle dingen die negatief aan hem zijn moet je eens op een rijtje zetten en je bewust worden van wat die dingen precies inhouden. Want iemand die dat soort dingen zegt wil je toch niet in je leven hebben?

Ga lekker verder met je eigen leven. Ga andere "leuke" dingen zoeken die al je gedachten in beslag nemen. En al lijkt niets echt leuk op het ogenblik. Gewoon toch aan de slag gaan, dan merk je wel dat je in sommige dingen steeds meer plezier krijgt.

En verder slijt dit, al is dat nu moeilijk te geloven. Als je geen contact met hem opzoekt zal je merken dat je over een tijdje vanzelf minder aan hem denkt.
13 jaar geleden
zoek op internet eens naar geert en versiercursus voor vrouwen. daaruit zal je héél veel leren. ben wel niet met alles akkoord omdat hij teveel de kaart van mannen trekt (en hen dus minder uitdagingen voorschrijft dat wat hij bij vrouwen doet) maar in ieder geval heb ik er veel uit opgestoken. je kan je ook abonneren op zijn gratis nieuwsbrief (digitaal).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg eerst eens dat je jezelf waardeert, dan zul je ontdekken dat deze jongen ver beneden jouw waardigheid is en dat hij het niet waard is om over in te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets heeft tijd nodig. Gelukkig heb je zelf al door dat hij niet goed voor je is. Dat is erg belangrijk. Helaas hebben veel vrouwen het probleem dat ze op foute mannen vallen.

Het is logisch dat je iemand die je leuk vindt niet meteen vergeet. Gelukkig neemt hij geen contact meer op, anders zou je misschien in de verleiding raken om iets met hem te beginnen. Dus wees maar blij dat hij niets van zich laat horen.
Ga nu lekker door met je leven. Focus je op je school of werk en denk aan je toekomst. Je moet er zelf voor zorgen dat jij je leven op de rails houdt. Je moet leren dat dit soort mannen niet goed genoeg zijn voor jou. Jij bent tenslotte meer waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar dat gaat je niet lukken. het zal minder worden in de loop van de tijd. afleiding zoeken kan helpen voor een korte tijd. en geen contact is het beste wat je kunt doen maar verwacht er niet teveel van . Het kost echt veel tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kan je het gewoon probren te omzeilen, ik heb zoiets ook gehad met een vrouw en het is zonde van je tijd, je komt heus nog wel iemand anders tegen. Er zijn meer jongens dan bushokjes moet je maar denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een negatieve reacties allemaal. Ik vind het juist bijzonder dat je iemand heb ontmoet in je leven waarmee je zo'n goede band hebt opgebouwd en natuurlijk betekent hij veel voor je en dat mag je koesteren. Ik denk dat die jongen een nieuwe start maakt en door dit goed te kunnen doen even alles wat met de jeugdinstelling te maken achter zich laat. Neem het hem niet kwalijk, als jullie echt vrienden zijn dan komt hij je zeker weer opzoeken, maar dat kan even duren. Gun hem die tijd en zoektocht. Je moet niet bang zijn om alleen te zijn, jij komt er ook vast en zeker!
13 jaar geleden
Als je echt afscheid van hem moet nemen, dan is het in principe rouwverwerking, omdat je iemand verliest. Dat neemt vooral tijd, lief zijn voor jezelf, en proberen af en toe je focus ergens anders naar te verleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi.je moet gewoon op zoek naar een andere,leukere + lievere jongen,weet je.want als hij je zo behandelt,= dat flink kut.En je moet gewoon als je hobbies hebt daar je op concentreren of ook met vriendinnen als je die hebt,lekker uitgaan + lekker uit je dak gaan en lol hebben,dan kom je d'r wel overheen + misschien ontmoet je dan die betere jongen wel,toch?