Moet je de afvalpillen van de Kruidvat voor de maaltijd slikken?

Moet je het slikken als het eten bijna klaar is of moet je dat drie kwartier van te voren doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
ronron1212
7 jaar geleden
Als je ze maar voor de warme maaltijd slikt nergens staat hoeveel van te voren.
Ritsuka
7 jaar geleden
Die pillen kunnen gevaarlijk zijn voor je gezondheid
Cryofiel
7 jaar geleden
Klopt, Ritsuka. Als ze ongevaarlijk zijn val je er niet van af, den zijn ze zelfs niet ondersteunend bij het afvallen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe vaak je op een dag eet . Vaak valtje je portemonnee er direct van af op moment van aankoop . Helaas dit werkt niet en is gevaarlijk helaas ! breng inname calorieën in verhouding met verbranding ga liever voor iedere maaltijd een blokje om of een huishoudelijk klusje doen er zijn geen veilige afval pillen die werken. Raadpleeg je huis arts een diëtist ga sporten of gewoon bewegen is vaak al genoeg . Sorry het helpt niet behalve dat glas water die je voor de maaltijd dan neemt dat geeft al sneller een verzadigd gevoel .

Antwoorden (1)

staat altijd op de verpakking vermeld. 'Voor' 'Tijdens' of 'na' de maaltijd. Na de maaltijd lijkt me niet zo vanzelfsprekend. Even controleren op de verpakking. Verder kan het denk ik niet veel kwaad alleen dat dan de garantie op uitstekende werking vermindert waarschijnlijk.