Zit er in je buik een zenuw die naar je been linkt!?

Toegevoegd na 1 uur:
Rechts naast navel tot lies en verder je been in bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ongetwijfeld loopt er een zenuw vanaf de plek in ee buurt van de maag naar lee been, maar je bent niet echt specifiek. Algemene kennis is Alle zenuwen lopen vanaf je ruggengraat maar zijn lang, hebben synusknopen etc. Wat wil je precies weten?

Toegevoegd na 59 seconden:
En overal waar je iets kan voelen zitten zenuwen, je been zit dus vol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechts naast navel tot lies en verder je been in bedoel ik.
Nee een dergelijke verbinding loopt via het autonome zenuwstelsel en gaat via de ruggegraat.
Er zijn wel reflexbogen maar die spelen zich op andere plaatsen af bijvoorbeeld die bij de knie