Hoe voelt het om onder spanning te staan?

Ik werk in de bouw en doe van alles nou was het net dus zo dat ik zag dat een wago van de fase was afgeschoten en die lag al een hele tijd open naast lewisplaten waar ik op stond. Ik was de heletijd bezig in die hoek. Maar ik voel me nu best wel gek misschien is het alleen psychisch, maar ik vroeg me af of ik het gevoeld had als ik onder spanning stond of als de lewisplaten onder spanning stond ookal was het ff langs de fase gaan had ik dat ook moeten voelen?
En ik vroeg me daarbij ook af of het schadelijk voor je gezondheid kan zijn?

4 maanden geleden
TurfGraver
4 maanden geleden
Naast is niet op.
Maar als het wel onder spanning stond zou je er niets merken, tenzij je ergens de circuit sluit en dat zou je wel merken.
Jmv12
4 maanden geleden
Ja hij bungelde al best lang naast de lewisplaten dus zou best kunnen dat hij erop heeft gelegen maar de lewisplaten waren nog niet geaard dus dan moet ik het wel merken toch

Geef als eerste antwoord