Hoe kan het dat ik nog steeds last heb van mijn pols die een paar jaar geleden was gebroken?

Hoi, ik heb nu ongeveer 6/7 jaar geleden mijn pols gebroken, ongeveer 3 jaar later brak ik mijn andere pols, ik heb ze dus beide een keer gebroken. Maar nu heb ik vaak nog heel veel last van mijn polsen met zware dingen tillen (sommige dingen zijn nog niet eens heel zwaar en ik krijg er al last van) Weet iemand hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij het breken van een pols krijgen ook je gewrichten een zware opdoffer. Het zijn juist de gewrichten die jaren lang de pijn kunnen veroorzaken. Alleen een fysiotherapeut kan je daarbij helpen.