Wat kun je doen tegen hele droge huid rond de ogen?

Ik ben 18jaar en het lijkt dat ik rimpels wat ik heb rond me ogen en het brand. Ik heb al zalfjes gebruikt maar misschien weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K
Amadea
4 jaar geleden
Het gevoel dat het brandt komt nou juist door die zalfjes. De huid rond je ogen is heel teer, die moet je met rust laten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Probeer te verzachten met een (natuurlijke) olie. Gewoon olijfolie (waar je ook mee kookt) als je die in huis hebt.
Ritsuka
4 jaar geleden
Dit lijkt mij een vraag voor een schoonheidsspecialist. Die kan samen met jou kijken wat het beste is voor je huid.

Het beste antwoord

Oeh dit is vervelend! Vaseline werkt erg goed, op de fles staat ook de factor hoe droog je huid is. Koop de hoogste factor en smeer dit er elke avond op als je gaat slapen. Icecoolers werken ook goed tegen een branderig gevoel, alleen is dit niet handig voor de ogen. Je kan wel een koud washandje op je ogen leggen met een ijsklontje erin. Houd het er alleen niet te lang op. Suc6