17 jaar en hangende oogleden.. Vergoed de zorgverzekering dit?

Ik heb al een tijdje last van hangende oogleden, vooral de rechter.
Laatste tijd bij foto's valt het erg op.
Aangezien mijn leeftijd vergoed de zorgverzekering dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

ja, de verzekering kan dit vergoeden, met een medische verklaring. De verzekering vergoed dit alleen als je veel last van heb, bijvoorbeeld minder goed kan zien, pijn of erge irritatie, nagezien je pas 17 bent en er nu al last van hebt, zal dit naarmate je ouder wordt alleen maar verergeren. Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan en vragen wat hij er van zegt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt aan je zorgverzekering, maar in het algemeen niet omdat het een cosmetische ingreep is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zicht belemmerd wordt, heb je kans dat het wordt vergoed.