Hoe verlies je vet zonder spieren te krijgen?

Ik wil graag vet op mijn billen verliezen.
Ik heb een work-out schema en begon er dus aan, ik deed squats en na een week zag ik dat er dus spieren tevoorschijn kwamen in plaats van gewoon dunnere billen.
Wat zijn goede oefeningen om vet te verliezen ZONDER spieren te kweken?

mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zag dit al na 1 week? Ongelooflijk! Wat voor een schema is dat? Overigens zul je bij oefeningen altijd je spieren trainen.
Ritsuka
9 jaar geleden
je spieren zitten nu eenmaal onder je vet, als je dat kwijtraakt, ga je ze zien. Wat verwacht je dan? Bot rechtstreeks onder je vel? Hoe kun je anders bewegen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cardio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oei, dat klinkt alsof je problemen hebt met je eigen lichaam en met eten, of zie ik dat fout? Een mens heeft spieren nodig. Ik ken wel mensen zonder spieren, maar die zitten in een rolstoel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sproetenkop, ook van cardio krijg je spieren!

Het beste antwoord

Je moet de oefening dan niet te intensief maken. Ik denk dat het zal helpen als je meteen stopt zodra je spierpijn begint te voelen. Cardio is goed om vet te verbranden. dus lekker fietsen of hardlopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
spierpijn zegt niks, sommige mensen krijgen heel snel spierpijn, anderen nooit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies. En als je een oefening vaker doet train je je spieren wel maar krijg je minder spierpijn.
Daarnaast train je met cardio je spieren ook. Geen spieren, wel vet kwijt is stoppen met eten, maar ook dat is niet zo'n succes.
Ritsuka
9 jaar geleden
door stoppen met eten raak je niet zomaar vet kwijt hoor, je gaat eerst vocht verliezen en de glycogeenvoorraad in je spieren.
Daarna verlies je wel wat vet, maar er word daarnaast ook spiermassa afgebroken.
En natuurlijk de overige gezondheidsrisico's wegens de tekorten aan macro en micro nutrienten..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor

Andere antwoorden (2)

Hoi! Mijn voorganger zegt het al: hardlopen is een prima manier! Wandelen is ook goed, omdat je dat langer kunt volhouden en zo meer vet kunt verbranden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt niet altijd zo gericht vet verliezen, alle lichamen hebben nu eenmaal ook een andere bouw. Sommige vrouwen hebben brede heupen/billen en een smalle taille en dat zandloper model zal altijd zichtbaar blijven. Anderen hebben een dikker lichaam en dunne benen. Ik heb helemaal geen billen en zou graag wat meer willen hebben.... je kunt allerlei opties uitproberen maar de ideale oplossing is er niet vrees ik.