Wat kan je doen tegen de moeheid tijdens het stoppen met roken?

Sinds kort gestopt met roken. De vorige keer toen ik stopte met roken was ik ontzettend moe, flink gapen en tranen en ik kon zo op de bank slapen. Toen dit na een korte tijd nog steeds zo was heb ik er de brui aan gegeven.

Nu ben ik weer gestopt, maar ik wil ook blijven stoppen. Alleen ook nu heb ik weer die moeheid. Wat kan ik doen aan deze moeheid en oelang duurt die periode ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Je kunt vitamine B proberen, pak dan wel de sterke versie, bijv Dagravit B complex, dit zorgt voor meer energie, zodat je je minder moe voelt en kan ook een ruggensteun zijn bij het stoppen met roken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord ....
Alleen heet de sterke versie : Becoforte !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt dat had nog achter complex moeten staan, bedankt voor de opmerking.