ben gevallen met mij fiets en op mijn binnenkant knie gekomen ,kan wel lopen maar niet fatsoenlijk plooien wat zou het zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede reden om naar de weekendarts te gaan.
Ritsuka
11 jaar geleden
huisarts
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ben ik nu de enige die niet weet wat "plooien" is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vast niet ( ik moest ook nadenken ): buigen @heervoldemort ?
dus: ik plooi voor u ! :)) ( maar dat weet ik niet, of dat goed is... )

Antwoorden (2)

Het zou gekneusd kunnen zijn, maar dat is mar een gok
Als je er echt last van krijgt dokter bellen
11 jaar geleden
een kneuzing is het minste, dat de knie niet goed buigt komt omdat hij dik is en pijn doet, blauwe plekken zal je wel zien inmiddels, wat ook nog kan is bandletsel, maar dat kunnen wij als leken allemaal niet vaststellen, als je erge pijn krijgt/hebt, dan kan de knie beschadigd zijn en zou ik zeker overwegen om morgen (of zelf eerder, vanavond) even de dokter (huisartsenpost, nl.) / ziekenhuis, ehbo (belgië) te bellen.