Waar vind ik een rollator voor iemand van 2meter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou dit navragen in een thuiszorgwinkel of bij de ziekenbond

Antwoorden (1)

Bij een betere intenet winkel kun je rollators kopen voor mensen tot twee meter daar over word lastig

De Topro Troja Classic rollator is een design lichtgewicht rollator, de eerste rollator die in de breedte opvouwbaar is. De Troja Classic wordt standaard geleverd met een handvatgeheugen, een boodschappennetje welke belastbaar is tot 5kg en een comfortabele zitting. Met één eenvoudige handbeweging wordt de rollator in de breedterichting samengevouwen.

De Troja Classic M (7,4kg) is geschikt voor personen van 1,65 tot 2 meter met een max. gewicht van 165kg.

Topro Troja Classic Medium:

Kleur: donker grijs * ook verkrijgbaar in zwart, zilver, parelmoer, goud of oranje

Gebruikerslengte: 150 - 200cm

Maximum gebruikersgewicht: 165kg

Hoogte handgrepen: 780 - 1000mm

Maximale lengte: 650mm

Maximale breedte: 610mm

Tussen de handgrepen: 470mm

Zithoogte: 620mm

Draaicirkel: 840mm

Diameter wielen: 200mm

Breedte wielen: 36mm

Handgrepen: Anatomisch

Grijpafstand remhendel: 65mm

Hoogte opgevouwen: 800mm

Breedte opgevouwen: 240mm

Lengte opgevouwen: 660mm

Gewicht: 7,4kg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je ook even uitleggen wat een handvatgeheugen dan wel is?
Ik maak nu zo'n 2 jaar gebruik van deze rollator, maar ben dat geheugen nog niet tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dat zou ik ook niet weten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het handvatgeheugen dient eenmaal te worden ingesteld, waarna de handvatten automatisch op de juiste hoogte worden afgesteld, bij het uitklappen van de rollator. http://www.vegro.info/Topro-Troja-Classic-M-Rollator/nl/product/2657/#info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super info, ik had het niet kunnen vinden op de leverancier site.
Jij wel op een ander, dank je voor jou aanvulling!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan. ;-)