Wat is het bultje bij mijn vagina?

Ik heb sinds ongeveer anderhalve week, 2 weken een bultje bij m’n vagina. het is ongeveer op de bikinilijn. Het is best wel groot, en het is was eerst een puistje. nu heeft het geen puntje meer, en is het gegroeid. de onderliggende huid is dik. Het doet verder geen pijn. Er komt talg uit, en even later alleen maar vocht. Mijn vriend en ik hebben vaak onveilige seks gehad en af en toe oraal. Ik maak me heel veel zorgen, en denk dat dit een soa is. Maar ik vraag me af wat jullie ervan denken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar daarnaast hars ik mijn bikinilijn ook één keer per week. Maar dit heb ik verder nog nooit meegemaakt, zo groot en dik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Dit lijkt mij een ontstoken talgklier, dit komt veel voor in de schaamstreek, niets om je zorgen om te maken, doe je dat wel ga dan even naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is inderdaad een ontstoken talgkliertje. Het voelt als een soort kleine knikker onder de huid. Als je een aantal dagen wacht en dan eens flink knijpt(dit kan veel pijn doen overigens) dan komt er pus uit. Je hoeft je geen zorgen te maken. Dit lijkt mij echt geen SOA. voor de zekerheid kun je je vriend vragen om naar de huisarts te gaan en een SOA-test te doen. Jullie doen het al een tijd onveilig(hopelijk wel met pil) en daarom is het zo dat als hij iets heeft, jij het ook hebt. Laat hem naar de huisarts gaan want bij hem is een SOA-test veel simpeler dan bij een vrouw(daar moet een eendenbek in etc.. een man plast gewoon in n potje en krijgt daarna een smsje)
Dan weten jullie allebei zeker dat je niks hebt.

Verder, maak je geen zorgen.. die ontsteking gaat vanzelf weg:D