De laatste tijd heb ik heel erg last van grote, dikke steenpuisten is dat normaal?

Nooit eerder gehad, heel veel en hele grote dikke.
is het normaal of wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pijnlijk!! mijn oma zei altijd dat dan je bloed niet schoon is(?) meestal is het zo dat je weerstand minder is.als het echt zo vaak is is een bezoekje aan je huisarts niet onverstandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het komt vaak voor. Kijk eens in de link voor meer informatie, misschien word je daar iets wijzer van.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenpuist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenpuisten kunnen worden voorkomen door een goede lichamelijke hygiëne, voldoende weerstand (door regelmatig te leven, voldoende slaap te nemen en gezond te eten) en door het vermijden van broeiplekken en wrijving, bijvoorbeeld door het dragen van luchtige, loszittende kleding. Wrijving kan bevorderen dat de bacterie de huid binnendringt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een geweldig middel voor steenpuisten,
zijn biergist pillen, die zuiveren het bloed.
Bij drogist en apotheek verkrijgbaar.
Ee aanrader.
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een besmetting opgenomen van steenpuisten. Heel vervelend. Wat je moet / kunt doen, is:

1) De puisten ontsmetten, meermaal per dag
2) Er zo min mogelijk aankomen
3) Je handen extra wassen

Op een gegeven moment moet het dan vanzelf overgaan. Het heeft niet zoveel zin om inwendige middelen te slikken, wel is het goed je weerstand op peil te houden.