Druk in mijn oren alsof ik in een vliegtuig zit, zonder verkouden te zijn. Kent iemand dat?

Ik heb het gevoel als of ik in een vliegtuig zit of door een tunnel rij. Alleen constant.
Klaren heeft geen zin. Ik ben niet verkouden.
Het geeft een raar gevoel. Lijkt wel of alles harder klinkt.

Ik hoop dat iemand dit herkent en er misschine een antwoordt op heeft.

Frits

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het niet je buis van Eustatius zijn??

Het beste antwoord

Wat het bij mij was?
Mijn oren moesten uitgespoten
worden,
Laat de dokter even in je oren
kijken,het uitspuiten is zo gepiept.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O. Ok. dat zou inderdaad wel kunnen. Ik ben al 3x uitgespoten.
Bedankt ik ga het na vragen.
Nog bedankt
burgos
12 jaar geleden
K,weet haast wel zeker
dat het dat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even langs bij de dokter is een goed idee.

Andere antwoorden (9)

gapen en kauwgom kauwen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Nope ook geprobeerd. Geen resultaat. (Bedankt)
Ik weet niet wat klaren is,
maar je neus dichtknijpen en dan blazen......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad klaren.
Maar top. nog bedankt
Dat is normaal en heeft bijna iedereen, kauwgom kauwen helpt ook goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je oren kunnen verstopt zitten, of het kan ook een beginnende oorontsteking zijn. Holteverstopping kan dit gevoel ook geven zonder dat je verkouden hoeft te zijn. Even langs de HA voor een controle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig heb ik hetzelfde voorgehad. Door omstandigheden ben ik niet naar de dokter gekunnen en is hij bij mij langs geweest.
Ik had een teveel aan oorsmeer.
4 dagen lang 2 maal per dag in elk oor 4 Ceruly oordruppels.
Mocht nadien langskomen om ze te laten uitspuiten maar is niet meer nodig. Knap goedje, ook fluit en pieptoon is weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zitten je oren verstopt, die kans is groot als je weinig hoort. Je kan olijfolie druppelen in het desbetreffende oor zodat het propje eruit kan. Anders moet je het laten uitspuiten, doet geen pijn, dat is gewoon een lauw waterstraaltje in je oor dat het (meestal) opgedroogde propje eruit haalt. Het is een verlossing.

Als je ook last hebt van oorsuizingen of duizeligheid zal ik zsm contact opnemen met een arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat de verbinding tussen je mond en je oren verstopt is. Hiervoor kun je neusspray gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hebben heel veel mensen en het verschilt ook per luchthaven waar je op landt. Wat hier heel goed tegen werkt is warme bekertjes op je oren zetten. Dit ziet er heel stom uit maar het werkt wel, je kunt er gewoon naar vragen aan de stewardess.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna iedereen heeft dat in het vliegtuig.
Ik ben veel op vliegtuigen en meestal geven ze zo'n snoepje aan je tegen de druk.Ofwel zelf een zuigsnoepje of kauwgum eten ;) .

Toegevoegd na 2 minuten:
En dit werkt ook: Zo'n vliegtuig relax packet kopen,oordopjes zitten erin,een relax kussen dat je op je nek doet en een lapje om voor je ogen te doen voor de slapen ;) .