Ik heb soms pijn, "kramp", bij mijn halsslagaders lijkt het wel. Weet iemand wat dit is?

Ik heb het vaak 's ochtends en als ik die dag ervoor alcohol heb gedronken nog meer. Het voelt echt als de plek waar je aderen zitten, een beetje alsof die te kort zijn ofzo. Zou het spierkramp kunnen zijn?
Misschien een beetje een rare/domme vraag, maar ik maak me daar soms best zorgen over...

Toegevoegd na 15 minuten:
Denk zelf trouwens niet dat het spierkramp is.. Kan het iets met te weinig vocht te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je zorgen maakt ga je naar de huisarts, simpel toch?
Ritsuka
12 jaar geleden
Rare houding geslapen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er iemand is die dit herkend en er de reden voor weet en mij kan vertellen of het normaal is of niet, hoef ik niet naar de huisarts, scheelt ook weer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor hetzelfde geld is het iets ernstigs met dezelfde symptomen. Ik zou het risico zelf niet nemen, maargoed.

Het beste antwoord

ik heb het al als ik 3 slokken wijn of bier drink, soort van pijnlijk trekkend gevoel zo nét onder je kaakgewricht in je hals, en naar beneden toe. (daar zitten je speekselklieren)heeft bij mij te maken met een allergische reactie op de gisting in wijn, bier, cider enz.
heb je dit ook bij gestookte dranken zoals whisky, cognac, of likeuren enz?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar ja, precies! Ik weet niet of ik dat bij sterke drank heb, daar drink ik het te weinig voor, maar zover ik weet niet. Jeetje.. Ok. Een allergische reactie. Hoe heb je dat laten testen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, hier kan ik iets mee.