Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een hartklopping en waneer is dat gevaarlijk

als je hartkloppingen hebt hoe kan je dan merken of ze gevaarlijk zijn( met welke symtomen bv duizeligheid)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het kan onschuldig zijn, maar hoeft niet. Ik zo et vor de zekerheid bij de huisarts checken. Zie:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartkloppingen en een slagje overslaan over komt iedereen wel eens,vaak is het al over als je een keer kucht. Als je verder geen andere klachten zoals benauwdheid,een beklemmend gevoel op de borst of hevig transpireren is het onschuldig.
Vind je het eng of heb je wel andere klachten dan is het altijd goed om er met je Huisarts over te praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zolang ze ritmisch zijn is het geen probleem. zijn ze onregelmatig, dan hoor je bij de cardioloog thuis, laat je altijd even nakijken door je huisarts, al ia het alleen om je gerust te stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een afspraak maken bij de huisarts, want het is onmogelijk voor mensen op deze site om te bepalen of ze bij jou gevaarlijk zijn of niet. Het kan heel onschuldig zijn (ik had een kaliumtekort en kreeg daar oorsuizingen en hartkloppingen van. Een bak yoghurt elke dag en het probleem was opgelost) maar het kan ook iets anders zijn wat meer gezondheidsrisico's met zich meebrengt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding