als je last van oorsuizen hebt?

Wil dat dan ook zeggen dat je een piep krijgt? Een fluittoon? Of kan het ook enkel bij het gezoem blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat heet tinnitus. Wil niet zeggen dat je al die andere verschijnselen ook krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er logischerwijze van uitgaande dat je geen fluit, muis of bij of bij in je oor hebt kan de oorzaak liggen er druk staat op een van de holtes in je hoofd.

door oorontsteking kan een verhoogde druk of juist een vacuüm op je trommelvlies ook een suis ruis of piep in je oor veroorzaken.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, ik stotter, bedoel natuurlijk 1 bij (als het geen stereo gezoem is althans)