Hoe lang duurt het om je beugel eruit te halen (slotjes beugel)

Morgen mag hij er uit maar ik weet niet hoelang het duurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
38K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeh leuk dat ie eruit mag! heb mijne nu pas een week...

Antwoorden (8)

Ik dacht bij mij ongeveer 30 - 45 minuten? Weet net meer zeker hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen een half uur en een uurtje. Het is het wachten meer dan waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het losmaken van de slotjes en ringetjes duurt ongeveer 10 minuten á een kwartier, daarna worden de lijmresten weggeslepen en worden je tanden gepolijst. In totaal ben je ongeveer 30 minuten kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, mijn beugel ging er in oktober 2010 uit en het eraf halen van de slotjes was nog het minste werk.
Bij mij gingen ze ook een draadhe erachter plaatsen en opnieuw happen en fotoos en was denk in totaal uur bezig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is sneller dan je denkt! Plus het is nog best grappig hoe je gebit daarna voelt! Is een leuke beleving!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor het hele traject anderhalf uur nemen! Spalk zetten, beugel eruit, lijmresten weg, fluor en nog nieuwe foto's! Voordat je een nieuwe afspraak hebt gemaakt ben je zo anderhalf uur verder! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij duurde het wat langer omdat er na de beugel spalkjes in werden gezet. Ik zat daar ongeveer twee uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat snel voorbij 5 minuutjes ofzoiets