Hoe kan ik mijn tanden witter maken zonder te bleken? (een natuurlijk middeltje)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

Je kunt je tanden poetsen met bicarbonaat. Dit dood ook schimmels in je mond. Het is niet slecht voor je gebit!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt in ieder geval whitener tandpasta gebruiken. Je poetst toch, dus dat is geen extra moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bakpoeder met water of gewoon citroensap. Maar ook al gebruik je het 1x in de maand, het blijft slecht voor je tanden. Maar het "bleekt" je tanden wel.

Zorg er wel voor dat je het goed verspreidt. Anders blijven sommige plekjes donkerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de tandarts als je op controle bent het probleem voorleggen. Kijk even wat hij (veilig) kan doen.
IK zou vooral niet zelf gaan klooien met zure dingen. Je wil je tanden witter, niet kwijt..

En natuurlijk niet roken! en wees matig met rode wijn en thee en dergelijke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je