Ik ben een 29 jarige man en denk dat ik nu al grijs haar begin te krijgen is dit grijs en normaal?

De laatste tijd merk ik dat ik wat grijze of witte haren begin te krijgen. Ik ben 29 en bijna 30 jaar. En in de familie is niemand die zo snel grijs of witte haar heeft gekregen. Is het dan wel normaal dat het bij mij wel zo vroeg begint.

En wat ik heb is dit beginnend grijs haar wat ik krijg? Zie foto van mezelf

Groetjes. Pieter

2.2K
jc54
6 maanden geleden
Er zitten inderdaad tintjes grijs/wit tussen, maar dat is geen absoluut teken dat je nu snel helemaal grijs gaat worden. Dat proces kan nog jaaaren duren.
ronron1212
6 maanden geleden
Ik was al grijs toen ik 30 was dus ja het kan.
Ritsuka
6 maanden geleden
Mijn broer had al grijze plukjes bij zn oren met 16 jaar oud.

Het beste antwoord

Ja, dat is grijs - een enkele grijze haar. En wat is normaal? Het is wel vroeg, maar de een wordt nu eenmaal vroeger grijs dan de ander - en sommigen worden het nooit. Ik begon op mijn 19e met mijn eerst grijze haren (tussen blond, dus viel niet zo heel erg op). Jaren later kreeg ik vaak complimenten voor mijn "coupe soleil" - mijn blond-grijs gestreepte haar. Inmiddels ben ik al jaren grijs, en het is - al zeg ik het zelf - best een mooie kleur.
6 maanden geleden

Andere antwoorden (1)

Sommige mensen hebben gewoon iets eerder grijs haar, dit kan in plukken komen of in losse haren. Zelf vind ik grijs ook mooi in combinatie met andere haarkleuren dus zal ik me geen zorgen maken.
5 maanden geleden