Hoe lang duurt het voordat je aankoop is verwerkt in het spel?

Mijn zoon heeft een iTunes kaart gekocht en dat geld is bijgeschreven. Nu heeft hij een aankoop gedaan in het spel Clash of clans, maar hoewel de 4,99 euro wel is afgeschreven, heeft hij de edelstenen en de gratis bouwvakker niet gekregen. Wat kunnen we nu doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
2.4K
Sharonves
7 jaar geleden
Heeft hij die nu inmiddels wel gekregen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb wel eens dag later iets ontvangen in een spel.

Antwoorden (1)

Normaal wordt het meteen na de aankoop op je account gezet, als dit niet zo is na 24 uur zou ik contact opnemen met de service van CoC (Clash of Clans). Omdat de game van Supercell is moet je bij hun contact opnemen. Als Supercell eenmaal niet wilt helpen moet u bij de apple/google play service gaan klagen. Er zijn verder geen mogelijke opties voor u en uw zoon.

~ Supercell service: http://supercell.com/en/contact-us/