Er komt dan geen XBox 2 uit, Project Scorpio waar je over spreekt is enkel een upgrade van de huidige XBox 1, meer gericht op 4K en zal volledig compatible zijn met de Xbox1.

A future hardware revision codenamed "Project Scorpio" is scheduled for late-2017; it will feature major hardware upgrades focused on enabling 4K gameplay and support for virtual reality hardware, and will be backward compatible with all existing Xbox One software and hardware.

https://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_One

En ja op het internet zijn er idd sites die het XBox 2 noemen, dat is onhandig en onjuist.

Toegevoegd na 46 seconden:
Dus JA je kan dan gewoon tegen de oude versie XBox One spelen.