Is het verstandig om de harde schijf van een playstation 4 te vervangen?

Ik kom ruimte te kort om mijn ps dus ik denk erover om de harde schijf te vervangen maar is dit goed voor de PlayStation, zal hij hierdoor langzamer gaan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een snellere HDD of SSD koopt kan je zelfs wat snelheidswinst hebben met inladen van sommige dingen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke,
bedankt voor je reactie
dudemeister
7 jaar geleden
heel verstandig als je meer ruimte wilt
https://www.consolereparatie.eu/contents/nl/d196_PS4_harde_schijf_uitbreiden.html

Antwoorden (1)

nee dit kan geen problemen opleveren voor je ps4 want je verandert alleen het geheugen en er verandert niks aan de besturing