Waarom valt de verbinding met de server bij GTA online vaak weg?

Ik speel GTA online op de XBOX 360. Vaak als ik aan het spelen ben krijg ik de melding dat de verbinding met de Rockstar server is verbroken, iets wat na drie keer op een avond wel begint te irriteren. Ik had de XBOX eerst verbonden met de wifi en nu bedraad maar het probleem blijft. Weet iemand waar dit aan ligt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het kan aan je xbox zelf ook liggen. Dat het af en toe wegvalt heet spikelagg. Dat krijg je als je internet niet genoeg snel is op bepaalde momenten om alle datapakketjes te verwerken. Dit kan een reden zijn dat de server je eruit gooit
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer je xbox te resetten of kijk in de internetinstellingen of alles in orde is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb de verbinding eerst laten vergeten en daarna opnieuw toegevoegd, komt op ongeveer hetzelfde neer. Sindsdien geen problemen meer. Bedankt.