Waarom start clash of clans niet meer op?

De app van clash of clans wil niet meer opstarten op mijn IPad! Nog nooit problemen mee gehad! Op mijn IPhone start het wel nog op..... Ik kan het ook niet verwijderen en er terug opzetten! Er blijft 'wachten' onder staan... Wie o wie kan mij helpen?
Grtz

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
12.1K

Antwoorden (1)

Je spel wil niet meer opstarten omdat hij vasthangt in een update.
De tablet opnieuw opstarten wil er soms wel eens voor zorgen dat het weer verder gaat.
Mocht dit niet helpen, dan kun je naar de appstore gaan, naar het tabblad van updates, en daar kun je de update handmatig stoppen, en daarna weer opnieuw starten.
Ritsuka