Mijn minecraft account is gehackt ik heb een bericht naar Mojang support gestuurd alleen Mojang Support reageert niet. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (2)

Helaas kan je niks er aan doen, behalve wachten. Hoelang geleden heb je een bericht verstuurd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan je account terugkrijgen door een aankoopbewijs in de e-mail naar mojang erbij te zetten. Mojang wordt overspoeld met zulke berichten, omdat mensen eenmaal op zo'n manier een gratis account willen krijgen. Als je eenmaal je je Minecraft account hebt teruggekregen zou ik er een beveiliging op zetten. Dat is puur voor de veiligheid van jouw account.