Ik wil minecraft kopen maar waar moet ik beginnen?

Ik wil graag minecraft omdat het me leuk lijkt maar ik weet niet waar ik het kan kopen en hoe duur het is.
Is er ook nog een volledige versie en een onvolledige versie?
Graag wat info.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.4K

Het beste antwoord

Via de link kun je het spel kopen, dan heb je de volledige versie en deze kost 20 euro. Bij de 2e link kun je alles over het spel vinden in de wiki.

En in de 3e link zit de link van youtube, daar vind je nog meer voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga eens naar de onder gegeven bron ;)

daar kan je hem gewoon online kopen

als je gewoon naar hun site wat toe gegaan had je deze vraag uiteraard niet hoefden te stellen