Een netto maandloon kan nooit geantwoord worden mogelijk we een bruto gemiddelde.
Elke tandarts doet belasting aangifte en daarna kan je uit rekenen wat er netto overblijft
ronron1212
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van het aantal patienten in zijn praktijk.
jc54
13 jaar geleden
Hoe meer die boort hoe meer die scoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle tandartsen zijn ondernemer en zijn niet in loondienst. Er is dus geen sprake van netto maandloon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tandarts die er al een tijdje zit verdient ook de Balkienorm, dus zo'n 15000 - 16000 bruto per maand.

Toegevoegd na 1 uur:
inclusief eigenbijdrage pensioen