Niet alleen bezuinigen op de zorg (had bij links ook gemoeten), de zorgpremies omhoog (had bij links ook gemoeten) en een verbeterde efficiency (had bij links ook gemoeten). Dat laatste is overigens hoog nodig en het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan deze vraag op alle gebieden gaan vragen. Wat betekent het voor de politie, wat betekent het voor het onderwijs. Feit is dat rechts meer bezuinigt dan links. Dit doen zij omdat zij menen dat een hoge staatsschuld ten alle tijden vermeden moet worden (althans, zo veel mogelijk). Links denkt hier anders over en wil minder bezuinigen.

Je kunt het er niet mee eens zijn maar zij menen dat als je niet bezuinigt wij een tweede Griekenland worden.

Uiteindelijk moet je onthouden dat ook zij het beste voor hebben voor Nederland, allemaal op hun eigen manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal heel veel 'zelfredzaamheid' betekenen voor de zorg en ook voor de patiënten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er maar net vanaf wat er uit gekomen is. Heb de laatste anderhalf uur geen tv gekeken, dus wellicht is er al wat meer bekend, maar de PVV bijvoorbeeld wil juist investeren in de zorg, terwijl de VVD er in wil bezuinigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen om de zorg.
Maar ook Links had wat moeten doen. Maar Wilders heeft wel uitlatingen gedaan in de richting dat er minder op de zorg bezuinigd moet worden. Maar ook dan blijft het zorgelijk. Afwachten