Hangt er vanaf, is het papiergeld kan je het inwisselen bij de Nederlandsche Bank.
Is het kleingeld heb je een probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja bij de Nederlandse Bank. Zie deze link: http://www.dnb.nl/betalingsverkeer/guldens-inwisselen/regels-omwisselen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biljetten tot 2032 bij DNB. Guldenmunten kan je nie meer inwisselen. Zilveren munten bij muntenhandelaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het in briefjes is idd bij de Nederlandse Bank. Ik zou n deel bewaren (altijd leuk) en de rest over 10jr verkopen. Ben je meteen binnen:-) grapje! Maar levert aardig wat op het 3 dubbele in euro's toch zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier informatie over het inwisselen van de gulden:

volgens mij kon je tot voor zelfs nog met de gulden bij FRS betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan biljetten inleveren of opsturen naar de Nederlandsche Bank. Je krijgt het geld dan in euro's op je rekening gestort.
Guldenmunten kun je helaas niet meer inleveren.